.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيست يكمين سالگرد سردار شهيد طوسي برگزار شد

یادواره های شهداء سبب تحکیم بنیان نظام اسلامی می شود

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر: ارشد نمایندگی ولی فقیه در لشگر ویژه 25 کربلا گفت: یادواره های شهداء در تحکیم بنیان نظام اسلامی ایران نقش اساسی و کلیدی ایفاء می کنند. 

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی شامگاه یکشنبه در بیست و یکمین سالگرد سرلشگر پاسدار شهید محمد حسن طوسی، قائم مقام فقید لشگر 25 کربلا در نکاء افزود: حماسه آفرینی های شهدا و حماسه سازان عرصه نبرد و پیکار در یادواره های شهداء به نقطه اوج و تعالی خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: توفیق حضور در یادواره های شهداء و مصاحبت با خانواده های این بزرگواران باعث تداوم روحیه انقلابی و تقویت اخلاقی انسان مومن می شود.

ارشد نمایندگی ولی فقیه در لشگر 25 کربلا با اشاره به اینکه بارزترین و پاک ترین صفتی که خداوند به موجودات جهان خلق کرده در مومنین الهی نهفته است، تصریح کرد: با درک عمیق در زندگانی، منش و رفتار شهیدان می توان به جاودانگی، بقاء و ماندگاری نظام اسلامی ایران امیدوارتر بود.

گواهی با بیان اینکه انرژی هسته ای ملت ایران حاصل پایمردی، غیرت و استواری مردان مرد در عرصه کارزار بوده است یادآور شد: نسل سوم انقلاب با الگو برداری و عبرت آموزی از منش قهرمانان همیشه تاریخ، هر روز بر اقتدار، ابهت و پایداری جوان ایرانی خواهد افزود.

وی در پایان در سخنان کوتاهی ضمن برشمردن سجایای اخلاقی شهیدان طوسی، از سرلشگر پاسدار شهید طوسی به عنوان طلایه دار، استوانه و پایدارکننده لشگر 25 کربلا در طول جنگ تحمیلی نام برد.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران، سردار شالیکار فرمانده لشگر 25 کربلا و تعدادی از مقامات استانی، شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

در پايان اين مراسم ، پيام رئيس دفتر رئيس جمهور كه بمناسبت سالگر شهيد طوسي صادر شد قرائت گرديد.

سرلشگر پاسدار محمد حسن طوسی، در تاریخ 19 فروردین ماه 66 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک این قهرمان دفاع مقدس هشت سال بعد در سال 74 به موطنش بازگشت.

خانواده شهید طوسی، سه فرزند به نام های محمد حسن، محمد حسین و محمد ابراهیم را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.42 seconds.